Město Kopřivnice - Tisková zpráva z 8. 6. 2011 - Kopřivničtí úředníci opět obstáli na jedničkuMěsto Kopřivnice - Tiskové zprávy z roku 2021
Přejít na hlavní navigaci Přejít na vedlejší navigaci Přejít na obsah
Hlavička stránky
logo Instagram logo Facebook Město Kopřivnice
Štefánikova 1163/12
742 21 Kopřivnice
Telefon: (+420) 556 879 411
E-mail: posta@koprivnice.cz
ID datové schránky: 42bb7zg
IČ: 00298077
Otevírací doba a kontakty
Letní koupaliště v Kopřivnici - foto STUDIO TRINITY, s.r.o.

Tiskové zprávy RSS logo

Archiv: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004

8. 6. 2011

Kopřivničtí úředníci opět obstáli na jedničku

Ve dnech 16. a 17. května probíhal v Kopřivnici průzkum spokojenosti občanů se službami městského úřadu. Výsledná známka 1,37 dokazuje, že s prací a přístupem kopřivnických úředníků jsou klienti spokojeni.

„S realizací průzkumu nám každoročně pomáhají středoškolští praktikanti, kteří ve vestibulu radnice oslovují návštěvníky s žádostí o vyplnění krátkého dotazníku. Zajímá nás, které odbory lidé nejvíce navštěvují, jak jsou spokojeni s vyřízením svých žádostí, co se jim líbí či nelíbí, případně co jim na úřadě chybí. K posouzení práce úředníků mohou použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole, tedy 1 – výborně až 5 – nedostatečně,“ objasnila Jana Cvrkalová z personálního oddělení s tím, že letos se podařilo získat celkem 162 kompletně vyplněných dotazníků.

Stejná šetření probíhala již v předchozích dvou letech, kdy respondenti udělili úřadu známky 1,37 a 1,35. I letos lze tedy konstatovat, že úroveň spokojenosti občanů zůstává konstantní. Jedním z nejdůležitějších výstupů průzkumu je hodnocení osobního přístupu úředníků. „V tomto ohledu byl nespokojen pouze jediný respondent, zbývajících 161 klientů zaměstnance radnice chválilo a posuzovalo kladně,“ uvedla Jana Cvrkalová. Kromě chování úředníků byla velmi pozitivně hodnocena čekací doba i dostupnost úřadu. Jako důvody nespokojenosti uváděli klienti přílišné papírování, horko na chodbách, absenci nápojového automatu ve čtvrtém patře a nevhodné umístění lišty na podlaze vestibulu.

Výsledky dotazníkového šetření budou využity pro zvyšování stávajícího standardu, aby byl městský úřad i nadále vnímám jako odpovědná a komunikující instituce poskytující kvalitní služby. „Jsme rádi za všechny podněty, které jsme získali, a děkujeme občanům, kteří si na zodpovězení dotazníku udělali čas,“ uzavřela Jana Cvrkalová.

Ing. Mgr. Lucie Petříčková
Oddělení vnějších vztahů
Tel.: 556 879 439, mobil: 733 145 668
E-mail: lucie.petrickova(zavináč)koprivnice.cz

Banner - Ko-projekty
Banner - volby
Banner - koronavirus
Banner - revitalizace centra města
Banner - Odkanalizování místních částí Vlčovice a Mniší
Banner - Zátopek 100
Banner - Anketa
Banner - Mobilní rozhlas Kopřivnice
Banner - Cena za společenskou odpovědnost
Poplatek za odpady (pdf 217 kB)
Ikona popelnice

Dva developeři představí porotě svůj záměr pro zastavění lokality „Západ“

Kopřivnice (dam) – O možnost zastavět území o rozloze přibližně 17 tisíc metrů čtverečních situované na výjezdu z města směrem na Závišice se oficiálně ...

Trio místních kapel živě představí své „novinky“

Kopřivnice (dam) – Tři místní kapely během jednoho večera, taková je nabídka pořadatelů z Živé Mandaly, Piper Records, Dialog Crew a Kachnička Entertainment na ...

Informace o kvalitě ovzduší
Polétavý prach - PM10 [µg/m3]23.7
Povolený denní limit pro PM10 je 50 µg/m3
Data ze stanice AIM Studénka, odchylka pro Kopřivnici ±10%
Realizované projekty
Ilustrační foto k projektu
 
Rekonstrukce mostu v Kopřivnici Lubině Na Habeši
celkové výdaje projektu - 3.742.000 Kč
přiznaná dotace - 3.564.000 Kč
podíl města - 178.000 Kč
Logo - Czech Point
Prohlášení o přístupnosti    Mapa stránek    RSS