Tiskové zprávy 
Archiv: 2021,
2020,
2019,
2018,
2017,
2016,
2015,
2014,
2013,
2012,
2011,
2010,
2009,
2008,
2007,
2006,
2005,
2004
2. 6. 2010
Kopřivničtí úředníci v průzkumu spokojenosti obstáli
Ve dnech 24. a 25. května 2010 proběhl v Kopřivnici průzkum spokojenosti občanů se službami městského úřadu. Návštěvníci radnice byli požádáni o vyplnění krátkého dotazníku, přičemž k posouzení práce úředníků měli použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole, tedy 1 - výborný až 5 - nedostatečný.
Středoškolští studenti v roli tazatelů oslovovali klienty ve vestibulu radnice a získali tak 186 kompletně vyplněných dotazníků. Výslednou známkou kopřivnického úřadu je 1,35. V loňském roce, kdy toto šetření probíhalo poprvé, byl výsledek 1,37. Dá se tedy říci, že úroveň spokojenosti občanů zůstává konstantní.
Nejdůležitější bylo zjišťování spokojenosti klientů s vyřízením jejich žádostí a s osobním přístupem úředníků. 165 respondentů uvedlo, že jsou s vyřízením záležitosti, kvůli níž na úřad přišli, spokojeni. Ve 13 případech nemohly být žádosti vyřízeny z důvodu chybějících dokumentů, čekání na vystavení dokladu nebo nutnosti dlouhodobějšího jednání, a jako důvody nespokojenosti uváděli klienti například nedostatek výtahů či velké množství čekajících lidí. Při hodnocení osobního přístupu úředníků vyjádřilo svou spokojenost 177 respondentů.
Pozitivní zjištění průzkumu jsou jasným důkazem i oceněním snah kopřivnických úředníků o naplnění vize MÚ: „Vstřícnost, profesionalita, zodpovědnost“. Výsledky dotazníkového šetření budou využity pro zvyšování stávajícího standardu tak, aby byl Městský úřad Kopřivnice nadále vnímán jako odpovědná a komunikující instituce poskytující kvalitní služby.
Všem občanům, kteří se průzkumu zúčastnili, děkujeme za spolupráci.
Ing. Mgr. Lucie Petříčková
Oddělení vnějších vztahů
Tel.: 556 879 439, mobil: 733 145 668
Email: lucie.petrickova(zavináč)koprivnice.cz