Město Kopřivnice - Tisková zpráva z 6. 5. 2010 - Průzkum spokojenosti občanů se službami radniceMěsto Kopřivnice - Tiskové zprávy z roku 2021
Přejít na hlavní navigaci Přejít na vedlejší navigaci Přejít na obsah
Hlavička stránky
logo Instagram logo Facebook Město Kopřivnice
Štefánikova 1163/12
742 21 Kopřivnice
Telefon: (+420) 556 879 411
E-mail: posta@koprivnice.cz
ID datové schránky: 42bb7zg
IČ: 00298077
Otevírací doba a kontakty
Přírodní památka Váňův kámen - foto Ladislav Renner

Tiskové zprávy RSS logo

Archiv: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004

6. 5. 2010

Průzkum spokojenosti občanů se službami radnice

Město Kopřivnice se chystá zjistit, jak jsou jeho občané spokojeni se službami a přístupem místních úředníků. V průběhu května se tedy může návštěvníkům zdejší radnice stát, že budou ve vestibulu osloveni studenty, kteří je požádají o vyplnění krátkého anonymního dotazníku.

Klienti tak budou moci vyjádřit svou spokojenost s vyřízením žádostí, čekací dobou, dostupností a prostředím úřadu či s kompetencemi a osobním přístupem úředníků. Průzkum naváže na šetření, které proběhlo poprvé v loňském roce – v něm získal kopřivnický úřad výslednou známku 1,37 a umístil se tak na druhém místě v rámci dvanácti hodnocených úřadů Olomouckého a Moravskoslezského kraje. Nejlépe hodnoceným ukazatelem byl tehdy osobní přístup úředníků, s nímž vyjádřilo spokojenost 115 ze 122 respondentů.

Přes velmi pozitivní výsledek hledalo vedení úřadu cesty, jak kvalitu poskytovaných služeb ještě vylepšit. Z toho důvodu absolvují všichni úředníci e-learningové kurzy zaměřené na zvyšování kompetencí, došlo k zpřehlednění organizační struktury a racionalizaci počtu zaměstnanců, veškeré správní činnosti byly přestěhovány do jednoho patra, přemístěním Czech POINTu se zvýšil komfort jeho klientů, optimalizovala se provozní doba dětského koutku, pracuje se na tvorbě nových internetových stránek atd. Přínosem jsou bezesporu také nově uváděná mobilní telefonní čísla na štítcích u dveří a identifikační karty zaměstnanců: „Díky jednotným kartám lidé na první pohled poznají, kdo zde na radnici pracuje, a tím pádem by jim měl být schopen poradit. Jde sice o zdánlivé maličkosti, které ovšem komunikaci podstatně usnadňují,“ uvedl vedoucí oddělení vnitřní správy Petr Mareček.

To, zda jsou klienti úřadu spokojeni přinejmenším jako vloni, však odhalí až výsledky průzkumu. Všem, kteří si na zodpovězení otázek najdou chvíli času, vedení úřadu předem děkuje.

Ing. Mgr. Lucie Petříčková
Oddělení vnějších vztahů
Tel.: 556 879 439, mobil: 733 145 668
Email: lucie.petrickova(zavináč)koprivnice.cz

Banner - volby
Banner - koronavirus
Banner - revitalizace centra města
Banner - Odkanalizování místních částí Vlčovice a Mniší
Banner - Ko-projekty
Banner - Zátopek 100
Banner - Anketa
Banner - Mobilní rozhlas Kopřivnice
Banner - Cena za společenskou odpovědnost
Poplatek za odpady (pdf 217 kB)
Ikona popelnice

Hlasování o Ko-projektech začíná již v pondělí

Kopřivnice (hod) – V pondělí 18. října bude spuštěno elektronické hlasování a lidé budou moci podpořit jeden ze sedmi projektů, které jejich předkladatelé ...

Kopřivnice v plavecké soutěži měst skončila čtvrtá

Kopřivnice (cab) – Těsně pod pomyslnými stupni vítězů se letos umístila Kopřivnice v Plavecké soutěži měst, XXX. ročníku republikové akce. Nepodařilo se jí tak ...

Informace o kvalitě ovzduší
Polétavý prach - PM10 [µg/m3]10.1
Povolený denní limit pro PM10 je 50 µg/m3
Data ze stanice AIM Studénka, odchylka pro Kopřivnici ±10%
Realizované projekty
Ilustrační foto k projektu
 
Svět je velká zahrada III. etapa MŠ Krátká a MŠ Francouzská
celkové výdaje projektu - 8.500.000 Kč
přiznaná dotace - 6.800.000 Kč
podíl města - 1.700.000 Kč
Logo - Czech Point
Prohlášení o přístupnosti    Mapa stránek    RSS