Město Kopřivnice - Tisková zpráva z 6. 5. 2010 - Průzkum spokojenosti občanů se službami radniceMěsto Kopřivnice - Tiskové zprávy z roku 2021
Přejít na hlavní navigaci Přejít na vedlejší navigaci Přejít na obsah
Hlavička stránky
logo Facebook Město Kopřivnice
Štefánikova 1163/12
742 21 Kopřivnice
Telefon: (+420) 556 879 411
E-mail: posta@koprivnice.cz
ID datové schránky: 42bb7zg
IČ: 00298077
Otevírací doba a kontakty
Pohled na Kopřivnici - foto Ladislav Renner

Tiskové zprávy RSS logo

Archiv: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004

6. 5. 2010

Průzkum spokojenosti občanů se službami radnice

Město Kopřivnice se chystá zjistit, jak jsou jeho občané spokojeni se službami a přístupem místních úředníků. V průběhu května se tedy může návštěvníkům zdejší radnice stát, že budou ve vestibulu osloveni studenty, kteří je požádají o vyplnění krátkého anonymního dotazníku.

Klienti tak budou moci vyjádřit svou spokojenost s vyřízením žádostí, čekací dobou, dostupností a prostředím úřadu či s kompetencemi a osobním přístupem úředníků. Průzkum naváže na šetření, které proběhlo poprvé v loňském roce – v něm získal kopřivnický úřad výslednou známku 1,37 a umístil se tak na druhém místě v rámci dvanácti hodnocených úřadů Olomouckého a Moravskoslezského kraje. Nejlépe hodnoceným ukazatelem byl tehdy osobní přístup úředníků, s nímž vyjádřilo spokojenost 115 ze 122 respondentů.

Přes velmi pozitivní výsledek hledalo vedení úřadu cesty, jak kvalitu poskytovaných služeb ještě vylepšit. Z toho důvodu absolvují všichni úředníci e-learningové kurzy zaměřené na zvyšování kompetencí, došlo k zpřehlednění organizační struktury a racionalizaci počtu zaměstnanců, veškeré správní činnosti byly přestěhovány do jednoho patra, přemístěním Czech POINTu se zvýšil komfort jeho klientů, optimalizovala se provozní doba dětského koutku, pracuje se na tvorbě nových internetových stránek atd. Přínosem jsou bezesporu také nově uváděná mobilní telefonní čísla na štítcích u dveří a identifikační karty zaměstnanců: „Díky jednotným kartám lidé na první pohled poznají, kdo zde na radnici pracuje, a tím pádem by jim měl být schopen poradit. Jde sice o zdánlivé maličkosti, které ovšem komunikaci podstatně usnadňují,“ uvedl vedoucí oddělení vnitřní správy Petr Mareček.

To, zda jsou klienti úřadu spokojeni přinejmenším jako vloni, však odhalí až výsledky průzkumu. Všem, kteří si na zodpovězení otázek najdou chvíli času, vedení úřadu předem děkuje.

Ing. Mgr. Lucie Petříčková
Oddělení vnějších vztahů
Tel.: 556 879 439, mobil: 733 145 668
Email: lucie.petrickova(zavináč)koprivnice.cz

Banner - koronavirus
Banner - Odkanalizování místních částí Vlčovice a Mniší
Banner - Měření rychlosti radarem
Banner - Estetika Kopřivnice
Banner - Hlášení závad
Poplatek za odpady (pdf 121 kB)
Ikona popelnice

Úklid sněhu ztěžovala zaparkovaná auta i chybějící lidé

Zimní údržbu v ulicích Kopřivnice Slumeku komplikuje nejen nemocnost či karanténa části jeho zaměstnanců, ale často i nevhodně zaparkovaná vozidla.
  FOTO: DANA HOĎÁKOVÁKopřivnice (hod) – Letošní zima je na rozdíl od předchozích bohatší na sníh. Sníh v průběhu ledna vydržel jen pár dní, ale v únoru se situace změnila. Od 6. ...

Nově navržený výbor má jednat o strategickém majetku města

Kopřivnice (dam) – Vznik šestého výboru budou na nejbližším zasedání projednávat zdejší zastupitelé. Po finančním a kontrolním výboru, které předepisuje ...

Informace o kvalitě ovzduší
Polétavý prach - PM10 [µg/m3]52.2
Povolený denní limit pro PM10 je 50 µg/m3
Data ze stanice AIM Studénka, odchylka pro Kopřivnici ±10%
Realizované projekty
Ilustrační foto k projektu
 
Svět je velká zahrada III. etapa MŠ Krátká a MŠ Francouzská
celkové výdaje projektu - 8.500.000 Kč
přiznaná dotace - 6.800.000 Kč
podíl města - 1.700.000 Kč
Logo - Czech Point
Prohlášení o přístupnosti    Mapa stránek    RSS