Město Kopřivnice - Tisková zpráva z 12. 6. 2013 - S kopřivnickými úředníky jsou lidé spokojeniMěsto Kopřivnice - Tiskové zprávy z roku 2020
Přejít na hlavní navigaci Přejít na vedlejší navigaci Přejít na obsah
Hlavička stránky
logo Facebook Město Kopřivnice
Štefánikova 1163/12
742 21 Kopřivnice
Telefon: (+420) 556 879 411
E-mail: posta@koprivnice.cz
ID datové schránky: 42bb7zg
IČ: 00298077
DIČ: CZ00298077
Cyklostezky v Kopřivnici - foto Yan a Baara Čelikovských - YB studio

Tiskové zprávy RSS logo

Archiv: 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004

12. 6. 2013

S kopřivnickými úředníky jsou lidé spokojeni

Koncem května probíhal v Kopřivnici průzkum spokojenosti občanů se službami městského úřadu. Výsledná známka 1,47 dokazuje, že s prací a přístupem kopřivnických úředníků jsou klienti spokojeni.

„S realizací průzkumu nám pomáhali středoškolští praktikanti, kteří ve vestibulu radnice oslovovali návštěvníky s žádostí o vyplnění krátkého dotazníku. Zajímá nás, které odbory lidé nejvíce navštěvují, jak jsou spokojeni s vyřízením svých žádostí, co se jim líbí či nelíbí, případně co jim na úřadě chybí. K posouzení práce úředníků mohou použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole, tedy 1 – výborně až 5 – nedostatečně,“ objasnila Jana Cvrkalová z personálního oddělení s tím, že letos se podařilo získat celkem 190 kompletně vyplněných dotazníků.

Stejná šetření probíhala již v letech 2009 až 2011, kdy respondenti udělili úřadu rovněž známku „jedna mínus“. Lze tedy konstatovat, že úroveň spokojenosti občanů zůstává konstantní. Jedním z nejdůležitějších výstupů průzkumu je hodnocení osobního přístupu úředníků. „V tomto ohledu vyjádřilo nespokojenost pouze 5 respondentů, zbývajících 185 klientů zaměstnance radnice chválilo a posuzovalo kladně,“ uvedla Jana Cvrkalová. Kromě chování úředníků byla pozitivně hodnocena čekací doba i dostupnost úřadu. Jako důvody nespokojenosti uváděli klienti například malou kapacitu parkoviště, horko na chodbách i kancelářích, nedostatek soukromí při jednání nebo pomalé výtahy.

„Jsme rádi za všechny podněty, které jsme získali, a děkujeme občanům, kteří si na zodpovězení dotazníku udělali čas,“ uvedla Jana Cvrkalová s tím, že výsledky dotazníkového šetření budou využity pro další zvyšování kvality poskytovaných služeb.

Ing. Mgr. Lucie Petříčková
Oddělení vnějších vztahů
tel.: 556 879 439, 733 145 668
lucie.petrickova(zavináč)koprivnice.cz

Banner - koronavirus
Banner - Ko-projekty
Banner - Odkanalizování místních částí Vlčovice a Mniší
Banner - Prodej komplexu pozemků - Dolní Roličky
Banner - Měření rychlosti radarem
Banner - Hlášení závad
Banner - mobilní rozhlas
Poplatek za odpady (pdf 217 kB)
Ikona popelnice
Informace o kvalitě ovzduší
Polétavý prach - PM10 [µg/m3]55
Povolený denní limit pro PM10 je 50 µg/m3
Data ze stanice AIM Studénka, odchylka pro Kopřivnici ±10%

EVAMORE zahrají pod Trúbou písničky ze své debutové desky

Š t r a m b e r k (dam) – Hudební projekt EVAMORE před dvěma týdny vypustil digitální podobu své debutové desky a v neděli 9. srpna jej bude možné slyšet na živo. ...

Ema Feilhauerová je vicemistryní ČR v sedmiboji

P r a h a (cab) – Po zlatu Adély Tkáčové na halovém mistrovství České republiky ve vícebojích letos v únoru získal Atletický klub Emila Zátopka Kopřivnice ...

Loga - Národní cena České republiky za jakost
Realizované projekty
Ilustrační foto k projektu
 
ZŠ dr. Milady Horákové energetická opatření I. etapa
celkové výdaje projektu - 24.083.000 Kč
přiznaná dotace - 10.325.000 Kč
podíl města - 13.758.000 Kč
Logo - Czech Point
Prohlášení o přístupnosti    Mapa stránek    RSS